Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Mama's Maaltijden timmert aan de weg met influencer- en A-merk verspakketten

Mama's Maaltijden probeert een voet tussen de deur te krijgen in de categorie verspakketten in het tot dan toe 100% gedomineerde private label domein. Hiervoor zijn ze de samenwerking aangegaan met Jurino Ignacio, bekend van het platform The Soul Food Specialist. Ook lanceren ze een 'collab'-verpakket met A-merk HAK.

Jurino heeft een groot bereik via Instagram en TikTok, op beide platforms heeft hij ruim 200.000 volgers. Volgens Mama's Maaltijden zorgen zijn posts voor concrete traffic naar de PLUS-winkels. "Jurino plaatst met regelmaat iets over zijn verspakket waardoor zijn volgers dus letterlijk naar in dit geval PLUS Retail winkels gaan om dit verspakket te scoren! We zien ook dat er goed wordt besteld door de winkels, dus de eerste signalen staan op groen!", aldus het team op LinkedIn. Jurino, alias SuperDushiChef ontwikkelde een verspakket voor pasta met gehaktballetjes in Caribische saus, een gerecht dat zijn roots in de Antilliaanse keuken weerspiegelt. "Het is spannend om voor het eerst met een influencer te werken, maar het is ook heel gaaf om te zien hoeveel enthousiasme dit losmaakt."

© Mama's

Om zich steeds meer te onderscheiden van de private label verspakketten gaat Mama's een stapje verder. Een tweede influencer-samenwerking staat op het punt om gelanceerd te worden, zo belooft het bedrijf. Mogelijk is dat het eerste 'collab'-verspakket dat ze samen met A-merk HAK op de markt brengen. "Samen met HAK geven we onze verspakketten extra (merk)waarde. En daar gaat 't niet bij blijven, want voor de nieuwe pakketten in week 38 komen er nog meer mooie Nederlandse merken bij!"

Bron: LinkedIn Mama's