Maandag 30 juni 2025 lanceert Looye haar 360° zomercampagne 'Proef de Looye zomer' in Duitsland, Nederland en België. In deze campagne staat de Looye Honingtomaat centraal met de nadruk op de unieke smaakbeleving. "Tomaten en de zomer zijn voor elkaar gemaakt," zegt Isabel Groot, Campagne Manager bij Looye Kwekers. "Onze campagne draait om die kleine, smaakvolle momenten waar je de zomer écht proeft. Of je nu Looye Honingtomaten toevoegt aan een salade of op zoek bent naar een smaakvol tussendoortje. Elke dag verdient een vleugje Looye."
© Looye KwekersDeze zomer zet Looye breed in op beleving en zichtbaarheid. De campagne komt in Duitsland, Nederland en België tot leven via social media, digitale buitenreclame, online advertenties en radio (alleen in Nederland). Daarnaast delen influencers zomerse recepten via hun eigen socialmediakanalen, waarmee ze consumenten inspireren en activeren. En wordt er binnen retail ingezet op kratsampling, proefdozen en ondersteunend POS-materiaal. Groente- en fruitspecialisten ontvangen de komende periode gerichte ondersteuning om het proeven op de winkelvloer te faciliteren.
Tot slot gaat Looye op pad om consumenten de unieke Looye smaakbeleving zelf te laten ervaren. Want proeven is geloven. Met de Looye foodtruck en bakfiets zijn we aanwezig op evenementen in Nederland, België en Duitsland, zoals Breda Live, het Gourmet Festival in Keulen en via guerrilla sampling in diverse steden.
Het familiebedrijf Looye Kwekers wordt geleid door de zussen Annelies en Margriet Looije en is bekend van de Looye Honingtomaten, Looye Joyn tomaten en Looye To Go tomaten. "Bij Looye draait alles om het telen van de meest smaakvolle tomaten van de allerhoogste kwaliteit. In het hightech glastuinbouwbedrijf gaan technologische innovatie en de kracht van natuur hand in hand. Met aandacht en vakmanschap biedt Looye consumenten een unieke smaakbeleving. Nu en in de toekomst."
Voor meer informatie:
Looye Kwekers
0174 520 060
info@looye.com