Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

''Picnic schrijft flinke rode cijfers, ook operationeel verlieslatend''

Online supermarkt Picnic noteerde in Nederland een nettoverlies van 65 miljoen euro in 2024, een verbetering ten opzichte van voorgaande jaren, volgens Distrifood. Operationeel bleef het bedrijf echter verlies draaien door onverwachte loonstijgingen. CEO Michiel Muller had gehoopt op winst in 2024, maar kijkt positief naar 2025, waarin Picnic verwacht volledig operationeel winstgevend te zijn. De omzet in Nederland groeide met 10%, terwijl de totale omzet door internationale expansie met 26% steeg tot 1,5 miljard euro. De internationale activiteiten blijven echter verliesgevend, met een nettoverlies van 253 miljoen euro. Aandeelhouders steunen de groeistrategie op de lange termijn.

Bron: Distrifood

Voorpaginafoto: © Picnic

Publicatiedatum: