Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Britten krijgen goedkopere AGF door geschrapte controles

Wolt lanceert internationale campagne met acteur Owen Wilson als merkambassadeur
Wolt, het technologiebedrijf uit Finland dat binnen 30 minuten eten en andere producten levert, heeft een nieuw internationaal seizoen aangekondigd, met acteur Owen Wilson als de eerste merkambassadeur. De samenwerking, die een jaar duurt, omvat verschillende campagnes rondom speciale gelegenheden. De aftrap van de samenwerking wordt gemaakt met Wolt+, het lidmaatschapsprogramma van het bedrijf, dat klanten €0 bezorgkosten biedt en toegang geeft tot exclusieve deals en promoties.
Bron: retailtechinnovationhub.com

Duitsland: HelloFresh SE kondigt vertrek aan van financieel directeur Christian Gärtner
HelloFresh kondigt aan dat Christian Gärtner zijn functie als Chief Financial Officer en lid van de raad van bestuur uiterlijk in het vierde kwartaal van dit jaar neerlegt. Gärtner vertrekt om andere mogelijkheden na te streven.
Bron: hellofreshgroup.com

VK: Tesco geeft update over prioriteiten voor komende 12 maanden
Tesco gebruikte haar laatste bedrijfsupdate om haar prioriteiten voor de komende 12 maanden uiteen te zetten. Tijdens het evenement in Alexandra Palace, georganiseerd door IGD, hoorden meer dan 1300 vertegenwoordigers van merken en leveranciers Tesco's senior leadership team de prioriteiten van de retailer uiteenzetten.
Bron: kamcity.com

VK: Aldi steunt jonge kankerpatiënten in nieuwe inzamelingsactie voor tomaten
Aldi werkt samen met Teenage Cancer Trust aan een nieuw seizoen om geld in te zamelen voor jongeren tussen 13 en 24 jaar die met kanker te maken hebben. Vanaf maandag 2 juni doneert de discounter de opbrengst van de verkoop van 220 gram Specially Selected Piccolato Tomatoes over een periode van twee weken. Verwacht wordt dat het initiatief £25.000 zal opbrengen voor de liefdadigheidsinstelling.
Bron: grocerygazette.co.uk

Huishoudens in het VK verwelkomd met goedkopere groenten en fruit door geschrapte controles
Huishoudens in het VK die groenten en fruit kopen bij supermarkten zoals Tesco, Aldi, Asda, Morrisons, Sainsbury's en Lidl, kunnen opgelucht ademhalen in de hoop dat hun boodschappen goedkoper worden. Vanwege de nieuwe afspraken tussen het VK en de Europese Unie zijn geplande controles op groenten en fruit, die deze maand van start zouden gaan, geannuleerd. Producten die voortaan als 'gemiddeld risico' worden beschouwd, zoals tomaten, druiven, pruimen, kersen, perziken en paprika's, kunnen nu zonder extra controles of bijkomende kosten worden geïmporteerd.
Bron: birminghammail.co.uk

Aldi speelt in op pistache-obsessie met nieuwe chocoladereep in Dubai-stijl
De pistache-obsessie is in de natie nog lang niet voorbij, en Aldi speelt hierop in met zijn eigen chocoladereep in Dubai-stijl, die vanaf 12 juni de stad groen zal kleuren. Consumenten kunnen nu deze virale sensatie ervaren zonder het hoge prijskaartje, dankzij Aldi, die de reep aanbiedt voor slechts £3,99 per 100g. Daarmee is het een van de goedkoopste opties op de markt.
Bron: aldipresscentre.co.uk