Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl Duitsland lanceert historisch prijsoffensief, concurrentie reageert direct

Lidl heeft in Duitsland meer dan 500 permanente prijsverlagingen aangekondigd, volgens de discounter de grootste ooit. Kortingen kunnen regionaal oplopen tot 35%, zegt Distrifood. In een grote campagne noemt Lidl zich 'Preissieger' en vergelijkt het zich met Aldi, Netto en Penny. De actie omvat onder meer watermeloen (-39%), wijn en worst. Concurrenten Aldi Nord en Süd, Edeka, Rewe, Penny en zelfs Kaufland reageren direct met eigen prijsverlagingen, vooral op huismerken. De prijzenslag in de Duitse retail lijkt daarmee volledig losgebarsten.

Lees hier meer