Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Colruyt Group introduceert huismerk 'Boni Selection'

Colruyt Group lanceert het nieuwe thuismerk Boni Selection. Het nieuwe merk zal op termijn meer dan 50 bestaande huismerken van de groep bundelen. De nieuwe, herkenbare verpakking en het zorgvuldig uitgekozen assortiment van Boni Selection zullen winkelen voor de klant eenvoudiger, makkelijker en efficiënter maken. En de baseline ‘mijn thuismerk’ zegt waar het merk voor wil staan: betaalbare, huiselijke kwaliteitsproducten voor de klanten.

Eenvoud primeert

Tot nu toe was het voor klanten vaak niet duidelijk dat merken zoals Eldorado, Galaxi en Belsy eigen merken van Colruyt Group waren. Om het voor de klanten eenvoudiger te maken, bundelt de groep meer dan 50 verschillende merken tot Boni Selection. Dat zou tegen eind 2015 afgerond moeten zijn. De producten krijgen een eigentijdse, duidelijk herkenbare verpakking en een nieuw logo, zodat de klant de producten van Boni Selection makkelijk zal vinden in de winkel. Het assortiment producten werd ook zeer zorgvuldig uitgekozen. Op die manier weet de klant heel goed waarvoor hij bij Boni Selection terecht kan: betaalbare kwaliteitsproducten waarin het vakmanschap van Colruyt Group naar voren komt.

Keuze vergemakkelijken

Colruyt Group wil met de lancering van Boni Selection winkelen voor de klanten eenvoudiger maken. Klanten zullen makkelijker kunnen kiezen tussen drie merklagen: nationale merken die zorgen voor innovatie, de eigen merken als Boni Selection die een surplus bieden en Everyday Selection, dat de laagste prijs in het assortiment biedt voor een goede kwaliteit. Met minder merken in de rekken vinden klanten hun producten sneller terug en kunnen ze hun boodschappen vlot afwerken.

Mijn thuismerk

De baseline van Boni Selection is ‘mijn thuismerk’. Die sluit perfect aan bij het idee dat klanten bewust zullen kiezen voor de meerwaarden, die het nieuwe eigen merk biedt: kwaliteit, gebruiksgemak, duurzaamheid ... Boni Selection staat garant voor kwaliteitsproducten waarop klanten kunnen vertrouwen. De kwaliteitsdienst blijft verder zoeken naar producten die nóg lekkerder, gezonder of duurzamer zijn. Ook reacties en suggesties van klanten blijven welkom, door bijvoorbeeld smaaktesten en consumentenpanels.

Een lange geschiedenis

De naam Boni heeft een lange traditie bij Colruyt Group. De eerste zelfstandige winkels in de jaren 50 droegen al de naam Boni. En Boni-spaarzegels zorgden voor klantenbinding. Boni was tot voor kort ook de naam van het eigen merk voor groenten en fruit. Zij werden als eerste gerestyled tot Boni Selection. Want het zijn producten die getuigen van het vakmanschap en de traditie van Colruyt Group en waarop we allemaal fier zijn. En daar staat de Selection in de naam van het nieuwe thuismerk garant voor.

Stap voor stap

De producten van Boni Selection zullen op termijn verkocht worden bij alle winkelformules van Colruyt Group (Colruyt, Spar, OKay). Na groenten en fruit is het de beurt aan de fruitsappen van Eldorado, de kaas van Galaxi, de koekjes van Belsy en de huishoudrollen en het toiletpapier van Lisa. Daarna volgen stap voor stap de andere merken. Tegen eind 2015 zouden alle producten omgeschakeld moeten zijn.


Bron: Colruyt 
Publicatiedatum: