Atacadão, het cash-and-carrymerk van Carrefour, opende deze week de deuren van zijn eerste winkel in Frankrijk, meer bepaald in Aulnay-sous-Bois. De winkelruimte heeft een oppervlakte van 10.000 m². Hieronder zie je enkele foto's die de CEO van Carrefour, Alexandre Bompard, op zijn LinkedIn-account publiceerde.
"Atacadão heeft een groothandelsaanbod dat toegankelijk is voor al onze klanten, zowel particulieren als professionals, zonder abonnement. Bovenal is het de goedkoopste winkel op de markt, maar ze verbindt zich er tevens toe dat deze toename in koopkracht niet ten koste gaat van de kwaliteit. Ongeveer 70% van onze voedingsproducten zal bestaan uit Franse merken, waaronder Carrefour-producten en een biologisch assortiment."
"Dank aan alle Carrefour-teams, in het bijzonder aan mijn collega Noël Prioux, die aan dit project hebben gewerkt, en aan onze partner Brahim Lemseffer, directeur van LabelVie France", aldus de CEO op zijn sociale media-account.