Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

SanLucar en Xenia geëerd met prestigieuze German Brand Award

Op 13 juni werd de German Brand Award uitgereikt tijdens een feestelijk gala in de Uber Eats Music Hall in Berlijn. Dit jaar hadden 1.300 merken uit 19 landen zich aangemeld om de felbegeerde prijs in ontvangst te nemen. SanLucar werd geëerd in twee categorieën. Volgens de jury slaagde SanLucar erin een emotionele band te creëren met zijn authentieke merkboodschap 'Taste the SUN'. "Door consistent te focussen op natuurlijkheid, gezond genieten en duurzame teelt onderscheidt SanLucar zich duidelijk in de zeer competitieve markt van fast moving consumer goods. De combinatie van topkwaliteit, sterke betrokkenheid bij sociale en ecologische projecten, en een deskundige presentatie in de verkooppunten getuigt van voorbeeldig merkmanagement."

Armin Rehberg, Managing Director van SanLucar, en Nuria Pizán, Brand and Creative Director van SanLucar, waren in Berlijn om de prijs in ontvangst te nemen. "De German Brand Award laat zien en erkent hoeveel passie en creativiteit ieder van ons in het merk SanLucar steekt. Daarom gaat deze grote eer ook naar het hele team en onze partners," zegt Rehberg. Nuria Pizán voegt hieraan toe: "Of het nu gaat om aantrekkelijke POS-materialen, effectieve samenwerkingen met Disney, sportsponsoring of authentieke social media posts op Facebook, Instagram en TikTok - SanLucar is op alle fronten actief en wordt door klanten consequent gezien als een sympathiek en betrouwbaar merk. De missie van SanLucar is om iedereen te voorzien van de meest smaakvolle groenten en fruit, op een manier waar we trots op kunnen zijn."


Links: Armin Rehberg en Nuria Pizán van SanLucar
Rechts: Janina Bembenek is de drijvende kracht achter het succesvolle merkconcept Xenia pear.

Erkend voor innovatieve marketing
Het perenmerk Xenia® werd ook onderscheiden met de German Brand Award in de categorie "Fast Moving Consumer Goods". "Deze prijs is niet alleen een erkenning voor innovatieve marketing, maar bewijst ook dat gezonde en regionale producten een belangrijke rol kunnen spelen in de moderne voedselwereld. Xenia is ook de eerste Duitse fruitsoort ooit die erkenning krijgt voor zijn marketing - een kleine stap voor een peer, maar een grote voor de hashtag fruitindustrie," zegt Obst vom Bodensee GmbH, een van de exclusieve productie- en marketingpartners achter het clubconcept.

"Voor ons als klein merk zijn de prijzen ook een kans om retailers te laten zien waarom het zinvol kan zijn om niet alleen op huismerken te vertrouwen. Tenslotte willen we met ons ontwerp weer meer aandacht van consumenten vestigen op lokaal fruit," zegt OvB Marketing Manager Janina Bembenek, die het merk ontwikkelde voor Deutsches Obst-Sorten Konsortium GmbH (DOSK).

Xenia wordt sinds 2011 aan het Bodenmeer geteeld dankzij de marktgemeenschap Bodenseeobst en staat sindsdien genoteerd bij de belangrijkste klanten in de Duitse foodretail. Andere samenwerkingspartners in Duitsland zijn Landgard eG, Elbe-Obst, Faby Frucht GmbH & Co KG, VEOS en Andreas Berg.

Meer informatie is te vinden op:
www.xenia-birne.de
www.sanlucar.com

Publicatiedatum: