Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Klant ontevreden over portiegrootte groenten van bezorgdienst

Een klant genaamd Nan Wei uitte haar ontevredenheid op sociale media nadat ze een groenteschotel van Alijiang had ontvangen via de Deliverychinatown app, die volgens haar aanzienlijk minder was dan verwacht voor de prijs van $19,95. Het gerecht was besteld als afhaalmaaltijd bij Vivo City en bij aankomst merkte Nan Wei op dat de doos nog niet voor een derde gevuld was.


Facebook/Klacht Singapore

Toen ze haar beklag deed, was het antwoord van Deliverychinatown dat de menufoto's alleen bedoeld waren als referentie en dat er geen geld zou worden teruggegeven, hoewel Nan Wei wel een tegoedbon van $3 voorstelde, maar die afwees. De kwestie heeft discussies aangewakkerd over portiegroottes en reclamepraktijken.

Publicatiedatum: