Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Chiquita debuteert op Milan Design Week

Gedurende de Milan Design Week (15-21 april 2024) onthullen grote merken hun nieuwste creaties op twee evenementen: de Salone del Mobile en Fuorisalone. Chiquita maakt zijn debuut op deze prestigieuze showcase en wordt een van de eerste bananenmerken die deelnemen aan de Milan Design Week.

Chiquita verwelkomt bezoekers in het Chiquita House, een ruimte gewijd aan de recentelijk gelanceerde "Pop by Nature"-campagne in samenwerking met kunstenaar Romero Britto, een Braziliaanse neo-pop schilder, beeldhouwer, zeefdrukkunstenaar en oprichter van de Happy Art Movement.

De ruimte biedt bezoekers een onconventionele en boeiende ervaring rond het iconische popfruit: de Chiquita banaan. Doordrenkt met de levendige kleuren van Romero Britto's kunst, biedt de ruimte een fantasierijk en speels rijk dat de waarden van het merk weerspiegelt, alsook diens missie om mooie momenten te delen.

Unieke kunstwerken van Romero Britto die de tropische, levendige en kleurrijke essentie van Chiquita bananen uitdrukken, begroeten de nieuwsgierige bezoekers. De reis door het Pop-universum van de Chiquita House gaat verder met een reeks levendige kamers geïnspireerd door patronen die je vindt in de creaties van de kunstenaar. Van een zwembad vol met kleurrijke bananen tot een kamer waar creativiteit geen grenzen kent, waar bezoekers muren kunnen versieren en bijdragen aan een kolossaal collectief kunstwerk. Alles is mogelijk in de levendige wereld van het Chiquita House.

"We zijn verheugd om ons debuut te maken op de Milan Design Week, wat een belangrijke mijlpaal markeert voor Chiquita als een van de eerste bananenmerken die deelnemen aan dit prestigieuze evenement", zegt Mariaelena Paragone, Global Brand Marketing Lead. "Onze samenwerking met Romero Britto belichaamt de onderscheidende kenmerken van ons merk wat creativiteit, vreugde en erfgoed betreft, en we zijn enthousiast om deze unieke ervaring te delen met bezoekers van over de hele wereld."

De Chiquita House is open van 15 tot en met 21 april aan de Via San Marco 22 in Milaan. Toegang is gratis.

Voor meer informatie:
Victoria Jordan
vjordan@coynepr.com
www.chiquita.com/pop-by-nature/
www.fuorisalone.it/en

Publicatiedatum: