Albert Bartlett, de Britse aardappelproducent, heeft samengewerkt met chef-kok James Martin om een reeks bevroren aardappelproducten te creëren, die specifiek bedoeld zijn voor chef-koks. Het foodservice-assortiment zal koks helpen om de voorbereidingstijd te verkorten en afval te verminderen, terwijl ze een product kunnen leveren waar ze trots op kunnen zijn.
Beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk via Nationwide Produce, omvat het assortiment 'Albert Bartlett Inspired by James Martin' vijf aardappelproducten van hoge kwaliteit; Luxe Aardappelpuree, Klassieke Aardappelpuree, Driemaal Gekookte Chunky Friet, Klassieke Friet en Zoete Aardappel Friet.
John Hicks, Brand en Marketing Directeur bij Albert Bartlett: "We zijn verheugd om samen te werken met James om ons nieuwe foodservice-assortiment van diepgevroren producten te creëren. We produceren al vele jaren fantastische kwaliteit bevroren producten voor de retailhandel, maar dit nieuwe assortiment vertegenwoordigt onze eerste reeks producten die speciaal voor koks zijn gemaakt."
James Martin: "Als koks hebben we te maken met veel druk en uitdagingen met personeel, inkoop, planning en zorgen dat we consequent geweldig eten leveren - daarom hebben we deze goed smakende producten van hoge kwaliteit ontwikkeld, het is een echt assortiment voor koks, en nu met alle gemak van bevroren product."
Tim O'Malley, Group Managing Director van Nationwide Produce PLC, voegde toe: "We zijn verheugd om onze lopende samenwerking met Albert Bartlett te versterken met de lancering van het nieuwe diepgevroren assortiment 'Albert Bartlett inspired by James Martin'. Als toegewijde distributeur zijn we er trots op om deze hoogwaardige, in eigen land geteelde, restaurantklare oplossing aan te bieden, waarmee we onze toewijding aan het leveren van innovatieve en hoogwaardige producten aan onze klanten verder versterken."
Voor meer informatie:
Albert Bartlett
www.albertbartlett.co.uk/corporate/
Nationwide Produce
Tel +44 (0)1386 424800