Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Albert Heijn wil internationale keukens in kijker zetten met nieuwe verspakketten

Albert Heijn gaat vanaf maandag de internationale keukens in de kijker zetten. Ze willen klanten inspireren eens te werken met gerechten uit een andere keuken, zoals India, Japan en Mexico. Om dit mede voor elkaar te krijgen zullen ze 15 speciaal ontwikkelde verspakketten aan gaan bieden.

"We horen van onze klanten dat het soms best een uitdaging kan zijn om elke avond weer gevarieerd eten op tafel te zetten, terwijl ze dat wel heel belangrijk vinden,” zegt Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn. "Daarom hebben we de lekkerste gerechten uit de hele wereld op een betaalbare manier gecombineerd met het grootst mogelijke gemak. Zo kun je iedereen thuis verrassen met een leuk en lekker nieuw gerecht.”

De verspakketten variëren van Indiase Butter Chicken en Italiaanse Pompoenrisotto tot Mexicaanse Fajita's, zo meldt de supermarktketen. Hierbij wil Albert Heijn ook betaalbaarheid in het oog houden.

Bron: Albert Heijn

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer