Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aandacht voor kunstmatige intelligentie in de horeca tijdens Horecava

De horecabeurs Horecava gaat een samenwerking aan met Bunkr, een bedrijf uit Eindhoven dat werkt aan toepassingen voor kunstmatige intelligentie in de horeca. Tijdens Horecava 2024 zal Bunkr een pop-up restaurant exploiteren op de beursvloer dat vier dagen lang geopend zal zijn, zowel tijdens als na beurstijd.

Bunkr maakt gebruik van kunstmatige intelligentie om aanbevelingen te doen op basis van de voorkeuren van de gasten, waardoor ze een menu op maat kunnen samenstellen. Door technologie is er ook meer grip op inkoop en verbruik. Dit zorgt voor minder voedselverspilling.

Sinds begin september heeft Bunkr een restaurant in Eindhoven. Voor iedere gast wordt een eigen ervaring gecreƫerd door middel van de speciaal ontwikkelde app. Bezoekers kunnen vooraf aan hun bezoek aan het restaurant de app downloaden en persoonlijke informatie invullen. Op basis van deze gegevens vraagt de app waar iemand zin in heeft en wordt er een suggestie voor een menu gedaan.

Naast het restaurant biedt Bunkr ook een setting voor evenementen. Gebruikmakend van dezelfde technologie kunnen deze evenementen gepersonaliseerd worden, afgestemd op de wensen van de gast.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer