Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Rechtszaak tegen Starbucks wegens ontbreken mango in mangofruitsap

Klanten van Starbucks Corp zijn boos geworden omdat er geen mango zit in het verfrissende mangodrankje van de koffieketen. Ze hebben een groepsvordering ingediend in de Amerikaanse rechtbanken waarin ze beweren dat in Starbucks' Mango Dragonfruit, Mango Dragonfruit Lemonade, Pineapple Passionfruit, Pineapple Passionfruit Lemonade en andere verfrissende drankjes juist deze vruchten ontbreken.

In een verzoek tot afwijzing beweerde Starbucks dat redelijke klanten niet hadden verwacht dat een product met de naam Mango Dragonfruit daadwerkelijk mango zou bevatten, maar dit werd niet gehonoreerd door een rechter.

De zaak werd voor het eerst ingediend door Joan Kominis en Jason McAllister in augustus 2022, waarbij ze beweerden dat consumenten de producten hadden gekocht en een premium prijs hadden betaald op basis van hun vertrouwen in de benaming van Starbucks voor de producten.

Bron: proactiveinvestors.co.uk


Publicatiedatum: