Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
GfK Zomerrapport 2023

Inflatie schaadt imago Belgische supermarkten

Het imago van Belgische supermarkten onder consumenten is verder gedaald. Dat blijkt uit het GfK Zomerrapport 2023, zo meldt Gondola. In 2021 gaven consumenten gemiddeld nog een 7,99 als gemiddelde score, eind 2022 daalde dat naar 7,87 en een half jaar later is dat cijfer verder gedaald naar 7,77. In deze weging speelt het criterium voordeel de belangrijkste rol.

Colruyt Beste Prijzen is met een 8,1 de hoogst scorende landelijke retailer, Albert Heijn krijgt met een 8,1 de beste punten als regionale speler.

Klik hier voor het artikel in Gondola

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer