Onlinesupermarkt Picnic heeft 2022 afgesloten met een verlies van 208,7 miljoen euro. Dat is fors meer dan in 2021, toen er 114,7 miljoen verlies werd geleden. De netto-omzet van het bedrijf steeg het afgelopen jaar met met 27,7% naar 918,3 miljoen euro. Topman Michiel Muller stelt dat het gestegen verlies een gevolg is van overcapaciteit na de coronacrisis en de investeringen die werden gedaan in logistiek en uitbreiding van activiteiten. De onderneming zal blijven vasthouden aan de ambitie om snel te groeien.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Wortelen, aardappelen en spruiten onderdeel van Spar's feestelijke voedselpakket
-
Budgetboodschappen dalen, A-merken stijgen
-
Marktaandeel van Colruyt Group in België is gedaald
-
Crisp draait voor het eerst break-even en opent hypermodern distributiecentrum
-
"Careem Quik: bananen populairste artikel bij zowel mannen als vrouwen voor het derde jaar op rij"
-
Waarom Indiase augurken in Poolse supermarkten verkocht worden
-
Les Mousquetaires gaan winkelmedia commercialiseren, ook in België
-
Trostomaten- en komkommerprijzen blijven flink stijgen in de retail
-
Nieuwe elektronische prijslabels voor Plus
-
ALDI heeft 496 supermarkten in Spanje