Héél even kostte een kilo tomaten bij de Colruyt maandag 13 eurocent per kilo. Het gevolg van een menselijke fout, weet Het Nieuwsblad. Colruyt wilde reageren op een promo bij Aldi waar de prijs van de tomaten van maandag tot en met zaterdag van 1,79 euro naar 1,35 euro zakt. Maar er moet een komma fout geplaatst zijn, denkt de krant. In de winkels was men er snel bij om het handmatig te corrigeren. Op de website duurde het iets langer.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
"Als retailers kritisch gaan kijken naar het assortiment, ontstaat er veel ruimte voor innovaties"
-
Gruppo VéGé mikt op 65 nieuwe winkelopeningen in 2026
-
Co-op: Inzet voor meer duurzaamheid in de hele AGF-keten
-
Mondra en ImpactBuying werken samen aan inzicht in uitstoot per product
-
Netto blijft favoriet onder discounters in Midden-Duitsland
-
'Groenteman van Plus' stapt over naar Nettorama
-
Exki ambieert expansie in Vlaanderen
-
Leveranciers kritisch op grillig categorymanagement bij supermarkten
-
Kerstcommercials 2025: van mainstream sentiment tot prijsbewuste feestvreugde
-
Carrefour België start zondagopeningen