Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Geen toeval: eerst AGF en dan de rest in de supermarkt

Wanneer je een supermarkt inloopt is de eerste afdeling die je tegenkomt de AGF. Dat is geen toeval en het gaat ook niet alleen om de mooie kleuren en kookinspiratie, legt retailexperte Silvie Vanhout uit in een video die HNL heeft gemaakt. Maar ook omdat de meeste retailers nog een goede marge maken op die producten en het psychologische effect dat AGF op shoppers heeft.

Klik hier voor het filmpje met uitleg

Publicatiedatum: