Wanneer je een supermarkt inloopt is de eerste afdeling die je tegenkomt de AGF. Dat is geen toeval en het gaat ook niet alleen om de mooie kleuren en kookinspiratie, legt retailexperte Silvie Vanhout uit in een video die HNL heeft gemaakt. Maar ook omdat de meeste retailers nog een goede marge maken op die producten en het psychologische effect dat AGF op shoppers heeft.
Geen toeval: eerst AGF en dan de rest in de supermarkt
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-10-03 Letse regering wil 5% btw-tarief op AGF schrappen
- 2023-10-03 Nog eens 19 geïntegreerde Delhaize-winkels overgenomen door zelfstandigen
- 2023-10-02 Colruyt ziet eindelijk weer groei
- 2023-10-02 Dats 24 (Colruyt) gaat komende 5 jaar 10.000 laadpalen installeren
- 2023-10-02 Ahold Delhaize wil toetreden tot gezamenlijke inkoopgroep
- 2023-09-29 Aldi investeert € 1,6 mld in nieuwe winkels
- 2023-09-29 Samenwerking Getir en Thuisbezorgd.nl uitgebreid
- 2023-09-28 De eerste van tien Jan Linders supermarkten omgebouwd
- 2023-09-28 Billa en OMV beginnen nieuwe winkelformule Viva Billa
- 2023-09-28 Jumbo sluit zich aan bij twee internationale inkooporganisaties
- 2023-09-28 Delhaize zet finale voorstel franchisers door: eerste supermarkt heropent 10 oktober
- 2023-09-27 Onenigheid over vers: Belgen vechten supermarktlabel aan
- 2023-09-27 Uber Eats en Getir slaan handen ineen
- 2023-09-26 "Het grootste aandeel regionale producten in retailsector"
- 2023-09-26 Winst Lidl onder druk
- 2023-09-25 Co-op winkels kampen in zes maanden tijd met verlies van € 37,8 mln