Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Albert Heijn start campagne voor grootverbruikers

Albert Heijn blijft op de kleintjes letten, maar richt zich nu ook op grootverbruikers. Met de nieuwe slogan ‘Ontdek ook hoe lekker het werkt’ en een probeerkorting wil Albert Heijn het voor bedrijven aantrekkelijk maken om hun zakelijke boodschappen te bestellen. Het assortiment grootverpakkingen is uitgebreid en ze bieden 25% volumevoordeel. Hiermee willen ze een goed alternatief zijn voor de groothandels. 

Directeur foodservice Rob Heesen laat op LinkedIn weten: "We willen graag dat zakelijke klanten zelf ervaren hoe prettig het is om je zakelijke boodschappen bij ons te doen. Om het nog aantrekkelijker te maken, hebben we ons assortiment grootverpakkingen uitgebreid en bieden we je tot 25% volumevoordeel. Bovendien, als je vandaag bestelt, zorgen wij ervoor dat je bestelling morgen al wordt bezorgd. En dat al vanaf 50 euro! Klinkt goed, toch? We hebben nog meer leuks in petto: probeer Albert Heijn op het werk nu een hele maand gratis! Dit is hét moment om het zelf te ontdekken en te genieten van onze service en voordelen." 

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer