Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Menno van Breemen, Aartsen:

"In navolging op Azië vermarkten we het merk Sunkist vanaf deze week ook in Nederland en België"

"Goede partners zijn de basis voor de verdere ontwikkeling van Aartsen als bedrijf. We steken nooit onder stoelen of banken hoe belangrijk onze partners zijn. Mede dankzij hen hebben we iedere dag weer de juiste kwaliteitsproducten waarmee we ons kunnen onderscheiden. Deze strategie is hetzelfde voor ons in de Benelux en Azië. Een enorm breed aanbod is altijd het streven, wat we ook nodig hebben om onze 1200+ dagelijkse klanten te kunnen bedienen. Altijd zijn we op zoek naar nieuwe partners die een toegevoegde waarde hebben. Sunkist is zo’n gerenommeerd merk waar we als Aartsen enorm trots op zijn. In Azië vermarkten we al een aantal jaren het merk Sunkist, en vanaf deze week zijn we er ook trots op om het merk aan te kunnen bieden aan onze klanten in Nederland en België", vertelt Menno van Breemen van Aartsen.


Leo van der Giesen en Menno van Breemen

Sunkist
Sunkist is ontstaan in 1893 en heeft een enorm sterke merk reputatie in de wereld. Citrus productie in California en Arizona, family owned farms, toegewijd op innovatie en gevest op het principe dat we samen sterker zijn. Dat is Sunkist.

Wereldwijd bereik
"Het doel was om de samenwerking te starten met Minneola's vanuit California. De start is gemaakt en de verkoop aan al onze wekelijkse klanten via de cash and carry verloopt goed, en gaat zelfs harder dan gepland. Komend seizoen zullen de volumes dan ook zeker toenemen. Daarnaast zijn we ook al aan het kijken om het assortiment uit te breiden vanuit California. Samen kijken waar de mogelijkheden liggen. Ook kijken we naar het merk Sunkist vanuit andere origines. Ons doel is om het merk vanuit meerdere landen aan te kunnen bieden aan onze klanten. Stap voor stap", benadrukt Menno.

"Door met Sunkist te werken trachten we samen een nieuw deel van de markt te bereiken. We zijn beide van mening dat ook speciaalzaken en de vrijemarkt in het algemeen een zeer belangrijk kanaal vormen voor het merk Sunkist. In deze categorie kunnen we middels goed advies via onze klanten een belangrijke motivator zijn om nieuwe producten onder de aandacht te brengen en daarmee een markt te creëren. We zijn ervan overtuigd dat we als Sunkist en Aartsen succes zullen hebben in de toekomst. De handen zijn nu ineengeslagen en het is een eerste stap. Zoals we vaak zeggen: een goed begin is het halve werk."

Voor meer informatie:
Menno van Breemen
Aartsen
Tel: +31 (0) 765 248 105
Mob: NL +31 (0) 634 371 358
Mob: HK +85 293 198 078
menno.van.breemen@aartsen.com 
www.aartsen.com 

Publicatiedatum: