De zes Makro-filialen in Belgiƫ hebben op 30 december definitief de deuren gesloten. Naar de Makro. Het was voor generaties een uitstap die veel meer omvatte dan gewoon boodschappen doen, want ze hadden er alles. Tandpasta. Bergschoenen. Eiersalade. Videorecorders. En daarna balletjes in tomatensaus in het restaurant, zo schrijft Retail Detail.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Waarom Indiase augurken in Poolse supermarkten verkocht worden
-
Crisp draait voor het eerst break-even en opent hypermodern distributiecentrum
-
"Careem Quik: bananen populairste artikel bij zowel mannen als vrouwen voor het derde jaar op rij"
-
Les Mousquetaires gaan winkelmedia commercialiseren, ook in België
-
Trostomaten- en komkommerprijzen blijven flink stijgen in de retail
-
Nieuwe elektronische prijslabels voor Plus
-
ALDI heeft 496 supermarkten in Spanje
-
EU: supermarkten en groothandels essentieel voor gezonde voedselkeuzes
-
Wijziging samenstelling directiecomité Delhaize
-
Benjamin Boon treedt toe tot directie Boon Food Group