Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aldi doet weer goede zaken door marketing

Aldi is terug van weggeweest. De dalende trend in marktaandeel is omgebogen naar een stijgende. De uitgesproken ambitie is om (weer) de nummer 1 discounter van Nederland te worden, zo stelt marketing directeur Nienke van de Streek in Food en Retail. "Aldi stond in 2019 op een marktaandeel van 5,9% en dat percentage daalde in de coronajaren tot 5,2. We hadden tijdens corona stevig last van online en het feit dat we geen primaire supermarkt zijn in de ogen van de klant. We hebben momenteel een marktaandeel van 5% en we gaan hard richting de 6."  

Klik hier voor het hele artikel

Publicatiedatum: