Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

JPB

Two of our most consistent markets in South America have been Guyana and Suriname. Although effectively they belong to the mainland, they are the only countries (together with French Guiana - officially though an overseas region of France) where the official language is not Spanish or Portuguese.

We export numerous core products to the harbours of Georgetown and Paramaribo. This works in several ways. We supply vegetable oil for industry and processing. We export commodities, fresh produce, and frozen products for the food service and retail industries reaching the end customer in restaurants, hotels and supermarkets. We also have long standing partnerships supplying preferred restaurant chains directly.

What makes this strong integration highly rewarding is that we get to be a part of distinct layers of the food supply chain. This teaches us a whole lot about consumer behavior, food trends and preferences within all food sub-industries.

Here you see delivery and storage in Georgetown.

#consumer #behavior #trends #guyana #suriname #southamerica #foodservice #horeca #hotel #restaurant #preference #retail #supermarket #marketing

Publicatiedatum: