Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Plus Verhoeven klaar voor de feestdagen

Wow-effect creëren: exoten in plaats van zachtfruit in de koeling

Tholen - Afgelopen zomer werd de fruitkoeling bij Plus Verhoeven flink vergroot. Nu het Hollandse zachtfruit is verdwenen en er weinig voor terug kwam, was het voor AGF-verantwoordelijke Stefan Bruins een uitdaging om deze opnieuw in te delen.

Stefan: "Door samen na te denken met Peter Kraaijeveld van Fruity Pack zijn we op het idee gekomen om de exoten een plek te geven in deze prachtige koeling. Ook het idee om er een yoghurtvariant bij te presenteren als bijverkoop gaat de aankomende dagen plaatsvinden. Door diverse soorten fruit als bananen, ananas etc. als decoratie boven de koeling te presenteren geeft het helemaal een wow-effect", aldus Stefan.

Stefan maakt er dagelijks een sport van om de klant de beste presentatie te geven. "Geef genoeg aandacht aan elk product en je maakt de consument een fan van jouw afdeling."