Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Vlotte uitrol nieuwe winkels brengt klanten nog meer verse producten en gemak

Albert Heijn opent 300e winkel met Echt Vers formule

De ombouw van AH winkels naar de Echt Vers formule waarbij vers, gemak en digitale innovatie op de voorgrond staan, gaat in rap tempo. Deze week opende CEO Marit van Egmond, samen met supermarktmanager Maarten Hart, de compleet vernieuwde Albert Heijn winkel aan ’t Loo in Heiloo. Dit is de 300e winkel met het nieuwste concept. Het werd gevierd met een bakje aardbeien voor iedere klant.

Naast Heiloo ging deze week ook in Drunen een vernieuwde winkel open. Voor volgende week staan er weer drie winkels in de startblokken. Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: “Met deze 300e winkel hebben we weer een mijlpaal bereikt in de grootste verbouwingsoperatie uit de geschiedenis van Albert Heijn. Het is fantastisch om te zien hoe we samen met onze partners er elke keer in slagen in korte tijd een winkel volledig te verbouwen. Ik ben ook vooral trots op de positieve reacties van onze klanten. Zij ervaren in onze nieuwe winkels veel aandacht voor gemakkelijk boodschappen doen en voor vers, gezond en duurzaam eten en drinken. Sinds kort is het managementteam in alle winkels, en dus ook in Heiloo, versterkt met een gespecialiseerde manager vers. Zo is er nog meer vakkennis en oog voor kwaliteit in de winkel en dat merken klanten direct."
 
Door de nieuwe inrichting is het versassortiment flink uitgebreid met volop keuze in vers, gezond en lekker eten.
 
Albert Heijn ’t Loo
Supermarktmanager Maarten Hart: “Klanten die onze vernieuwde winkels binnenkomen denken vaak dat er een stuk is bijgebouwd, zo ruim vinden ze het. Door de nieuwe inrichting hebben we ons versassortiment flink kunnen uitbreiden met volop keuze in vers, gezond en lekker eten." Er is een brede selectie aan verspakketten en er wordt elke dag verse sushi aangeleverd. Daarnaast is er een extra groot aanbod van vleeswaren, kaas, worsten, tapas, salades en andere borrelhapjes. Ook het assortiment van de bakkerij is uitgebreid met verschillende soorten vers afgebakken brood. Het afrekenen gaat makkelijk en snel met tien nieuwe zelfscankassa’s, een verdubbeling sinds de verbouwing. De supermarkt heeft elektronische schapkaartjes in de hele winkel en grote beeldschermen bieden klanten inspiratie en informatie over lekkere seizoensproducten en verrassende recepten.

Het afrekenen gaat makkelijk en snel met tien nieuwe zelfscankassa’s, een verdubbeling sinds de verbouwing.

De vernieuwde winkel is ook duurzamer. Albert Heijn ’t Loo heeft overal ledverlichting en de nieuwste koelinstallaties, waarmee warmte terug wordt gewonnen. “We gebruiken geen gas meer. De restwarmte van de koelingen wordt gebruikt om de winkel te verwarmen en dat levert een forse energiebesparing op,” legt Maarten Hart uit.

Voor de eerste 300 klanten was er, naast alle feestelijke openingsacties, een doosje heerlijke verse aardbeien.

Publicatiedatum: