Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw eetcafé van Fresh Del Monte breidt uit met e-commerce en productlancering

FRSHst, de gezonde eetervaring van Fresh Del Monte, is uitgebreid naar Miami en Dallas met de lancering van een nieuw e-commerce-platform waar consumenten de nieuwste producten, koffiespecialiteiten en een lijn koudgeperste sappen van duurzame herkomst kunnen bestellen. Deze producten zijn vanaf nu te koop via www.myfreshdelmonte.com. Het merk FRSHst is van plan om in de nabije toekomst nog meer nieuwe producten te introduceren. 

Dankzij haar samenwerking met toegewijde telers kunnen de arabica-koffiebonen in één herkomstgebied worden ingekocht bij een coöperatie van meer dan 600 Colombiaanse families, die de bonen in de bergen op een hoogte van 1.280 tot 2.190 m telen. Dit geeft de bonen een gevarieerd brandprofiel. 

FRSHst introduceert ook een lijn verse koudgeperste sappen in de smaken: Pinkglow-ananas, Gold-ananas, ananas en Cantaloupe, Honeydew, ananas en sinaasappel. 

De ingrediënten voor deze sappen zijn afkomstig van teeltbedrijven van Fresh Del Monte. De sappen zijn verkrijgbaar in flessen van 473 ml en 946 ml. Alle koffiesoorten en fruitsappen zijn zowel in de winkel in Miami als via Uber Eats, GrubHub en Door Dash en in Dallas via www.myfreshdelminte.com te verkrijgen. 

"We zijn trots dat we ons merk FRShst in het land uit kunnen breiden omdat het bijdraagt aan het realiseren van onze doelstelling voor het aanbieden van gezonde dranken en voeding," zegt Wissam Baghdadi, bedenker van het FRSHst-concept en tevens directeur Voedsel en Dranken bij Fresh Del Monte. "Onze nieuwe koffies en sappen komen uit duurzame teelt en we zijn van mening dat producten met hoogwaardige ingrediënten breder beschikbaar zouden moeten zijn voor consumenten. We zijn dan ook blij dat we onze klanten nu de mogelijkheid tot online bestellen aan kunnen bieden."

Het merk FRSHst opende eerder dit jaar een café in Coral Gables, Florida, waar men terecht kan voor ontbijt, lunch, diner of een snack. Het café biedt een scala aan dranken en gerechten aan. Gasten kunnen hun eigen maaltijd samenstellen of gerechten van het menu kiezen, die zijn geïnspireerd op de Aziatische, Mediterrane en Latijns-Amerikaanse keuken. 

Voor meer informatie: 
RockOrange for FRSHST
frshst@rockorange.com
www.frshstreet.com

Publicatiedatum: