Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jazz™-appel: nieuwe oogst en een nieuwe look

De nieuwe oogst Jazz-appelen uit Nieuw-Zeeland komen binnenkort op de Europese markt. Bovendien heeft het merk een nieuwe look gekregen. 

"Hoewel de Jazz-appels dit jaar iets kleiner zijn dan vorig jaar, hebben de warme en zonnige weersomstandigheden geleid tot een mooie kleur en een uitzonderlijk volle smaak. Vanaf half/eind mei ligt de nieuwe oogst in de winkels: omdat Jazz-appels in Nieuw-Zeeland in het voorjaar worden geoogst en in Europa in het najaar, worden ze korter bewaard en zijn dus altijd knapperig en vers", aldus Enzafruit New Zealand.

Nieuw ontwerp
Om de versheid van de appel nog duidelijker over te brengen in de communicatie, heeft de eigenaar van het merk Jazz, T&G, het merk versterkt met een opgefrist design. De nieuwe, frissere look onderstreept de Jazz slogan "Always Refreshing" met heldere, opgefriste kleuren. Het design is samen met consumenten ontwikkeld om ervoor te zorgen dat Jazz-appels zich ook in de toekomst zullen onderscheiden, en niet alleen op het gebied van smaak.

"De perfecte snack"
Jazz zal in de toekomst ook steeds meer een andere trend oppakken: Gezond snacken. Voor veel mensen is het niet alleen belangrijk om de "kleine honger tussendoor" te stillen, maar ook om zichzelf tegelijkertijd te voorzien van gezonde voedingsstoffen. De Jazz-appel voorziet in deze behoefte, omdat hij rijk is aan voedingsstoffen, gemakkelijk kan worden meegenomen en altijd een welkome verfrissing biedt.

Is het al Jazz tijd?
"Parallel daaraan wordt een uitgebreide Jazz-campagne gelanceerd onder het motto "Is het al Jazz tijd?": aandachttrekkende maatregelen in de out-of-home, print, digitale en social media kanalen laten de Jazz -appel zien als de ideale snack. Tegelijk met de herlancering lanceert Jazz ook een Instagram-kanaal", besluit Enzafruit New Zealand. 

Voor meer informatie:
Enzafruit New Zealand 
Tongersesteenweg 135
3800 Sint - Truiden (Belgiƫ)
+32 (0) 11 689 941
info@enzafruit.be   
www.jazzapple.com   

Publicatiedatum: