Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

RibéPrim lanceert nieuwe lijn kartonnen verpakkingen

RibéPrim heeft hard gewerkt om een ​​geheel nieuw assortiment kant-en-klare verpakkingen aan te bieden die 100% plasticvrij en 100% biologisch afbreekbaar zijn.

Gecertificeerd volgens de wet
Vanaf dit voorjaar zal daarom een ​​volledig vernieuwd assortiment voor meer dan 60 producten worden aangeboden aan de meer dan 100 klanten in de RibéPrim-supermarken. De producten worden onder twee merknamen verkocht: Bio'Emoi voor de op biologische wijze geteelde producten en Verger du Val voor de op conventionele wijze geteelde producten. Het assortiment voldoet niet alleen aan de nieuwe verwachtingen van consumenten op het gebied van praktische bruikbaarheid, maar ook aan "de laatste wettelijke eisen," bevestigt Mélanie Creuze, QSE manager bij RibéGroupe.

Een investering die nieuwe oplossingen oplevert
De belangrijkste succesfactoren van het vorige assortiment blijven behouden: verkoopklare verpakkingen met een barcode, A/B-bestellingen, de mogelijkheid om per 4 bakjes te bestellen en het brede aanbod met zowel enkele producten als gemixte producten (specerijenmix, seizoensmanden, ratatouillemix, etc.) Bovendien heeft het bedrijf "een investering gedaan in een gloednieuwe verpakkingsmachine waarmee we onze klanten ook nog kunnen laten kiezen om wel of geen prijsaanduiding op hun verpakking te laten printen," legt Bio'Emoi verkoopvertegenwoordiger en projectleider Lucile Delasalle uit.

Lokale biologische teelt en lokaal gecertificeerde teelt
De ontwikkelingsambities voor dit assortiment zijn dan ook sterk met uiteindelijk een jaarlijkse omzet die rond de € 800.00 zal liggen. Dit impliceert een duurzame aanwezigheid in de schappen van de supermarkten van Picardië tot Île-de-France, maar ook een Drive- aanbod en een aanbod voor de gespecialiseerde winkels die een sterke groei doormaken binnen de RibéPrim-activiteiten. Er zullen ook nieuwe producten aan het assortiment worden toegevoegd, en dan met name lokale biologisch geteelde producten en lokaal gecertificeerde producten in het kader van een deugdzamere, eerlijkere oplossing voor consumenten, van de teelt tot op het bord.

Voor meer informatie:
www.ribeprim.fr 

Publicatiedatum: