Bas Smit brengt verse maaltijden en dranken naar kantoor met nieuwe smart vending modellen

Ondernemer en Junea co-founder Bas Smit brengt nu ook verse maaltijden en gekoeld drinken naar kantoor met nieuwe smart vending modellen. Junea Nederland, het bedrijf van onder meer Bas Smit en Patrick Stooker, kondigt twee nieuwe Junea modellen aan: de Junea Drinks en de Junea Fridge. De selfservice automaten zijn een aanvulling op de bestaande Junea Snacks en moeten Nederlandse bedrijven van gekoeld drinken en vers eten gaan voorzien.

In februari 2021 maakte Nederland al kennis met de Junea Snacks: de eerste slimme en compacte selfservice automaat ter wereld, gevuld met lekkere en gezondere tussendoortjes. Naast snacks gaat Junea Nederland nu ook verse maaltijden en gekoelde drankjes aanbieden via hetzelfde selfservice concept. Dat doet het bedrijf met twee nieuwe modellen: de Junea Drinks en de Junea Fridge.

Een catering-oplossing voor kleinere bedrijven
Met de nieuwe modellen wil Junea een totaalaanbod van eten en drinken realiseren op locaties waar op dit moment geen passende cateringoplossing is, maar waar wel behoefte aan is. Het gaat om organisaties van tussen de 5 tot 150 medewerkers, MKB bedrijven waarvan de medewerkers op dit moment elke dag naar de supermarkt moeten lopen of met de auto naar het tankstation rijden voor hun favoriete drankje of hapje.

Volgens Junea co-founder Bas Smit is deze ontwikkeling een logische stap richting het kantoor van de toekomst: “Vroeger kwam je nog weg met alleen goede koffie, maar nu moet je jouw medewerkers en gasten meer bieden dan dat,” betoogt Smit. “Goed eten en drinken hoort er tegenwoordig gewoon bij. Bovendien creëer je zo meer energie en een hogere productiviteit op jouw werkvloer!”

Smit: “Meer energie op de werkvloer. Dat wil toch iedereen?!”
Wat de Junea zo toegankelijk maakt voor het MKB is het zogenaamde ‘smart pricing’ model. Daarmee worden organisaties in staat gesteld om zelf hun prijsbeleid te voeren. “Het bedrijf betaalt voor de Junea, de gebruikers betalen voor de producten,” legt Smit uit. “Als een organisatie bijvoorbeeld geen kosten wil hebben aan de Junea, dan kunnen ze de prijzen van de producten iets verhogen zodat ze hun vaste lasten terugverdienen uit de productverkoop. Hierdoor kan ieder bedrijf een Junea plaatsen zonder dat het ze geld hoeft te kosten. Het resultaat: meer energie op de werkvloer. Dat wil toch iedereen?!”

Alles te bedienen met de smartphone
Net als de Junea Snacks zal de nieuwe Junea Drinks volledig te bedienen zijn met de smartphone. Gebruikers scannen de QR-code op de machine en kiezen in een online bestelomgeving hun favoriete drankje uit. Vervolgens betalen ze voor het producten met iDEAL. Voor het productassortiment gaat Junea Nederland de samenwerking aan met diverse bekende drankproducenten, waaronder Coca-Cola.

De Junea Fridge gaat nog een stapje verder. De slimme koelkast heeft een groter formaat dan de andere Junea modellen en zal worden voorzien van verse producten door Junea partner Selecta. Smit: “De gebruiker heeft de keuze uit heerlijke salades, sandwiches, kant-en-klaar maaltijden en nog veel meer! Selecta komt een paar keer per week bij je langs voor de bijvulling, zodat jij zelf nergens naar om hoeft te kijken.”

De nieuwe Junea modellen Drinks & Fridge worden in de zomer van 2021 verwacht. De Junea Snacks is direct beschikbaar voor levering. Iedereen heeft de mogelijkheid om de Junea Snacks eerst een maand op proef te laten plaatsen. 

Voor meer informatie:
Tomas de Goeij
Junea Nederland
+31 (0)6 31659528
tomas@junea.nl 
www.junea.nl 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss LinkedIn

© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven