Verpakkingsvrije online supermarkt Pieter Pot heeft in een half jaar tijd 2,7 miljoen aan groeikapitaal opgehaald. Hiermee hoopt Pieter Pot onder meer de enorme wachtlijst te kunnen gaan bedienen. Er staan duizenden klanten op de wachtlijst. Ook wil Pieter Pot een eigen circulaire pot gaan ontwikkelen. Dit maakt medeoprichter Jouri Schoemaker op LinkedIn bekend.
Jouri: "Daar is het dan, ons grootse nieuws! Na 6 maanden bloed zweet en tranen, hebben we met Pieter Pot 2,7 miljoen euro aan groeikapitaal opgehaald! Martijn Bijmolt en ik zijn megatrots op deze stap, megatrots op ons team waarmee we zo hard groeien en dankbaar voor het avontuur so far!"
"Met de investering van SHIFT Invest, Future Food Fund en InnovationQuarter kunnen we onze operatie opschalen en
onze enorme wachtlijst bedienen, een nieuwe website bouwen voor betere gebruikerservaring, onze eigen circulaire pot ontwikkelen én ons team verder uitbreiden."
Martijn Bijmolt en Joeri Schoemaker.
De Rotterdamse startup Pieter Pot bezorgt houdbare boodschappen, waaronder veel bioproducten, in glazen potten thuis. Klik hier om een eerder Biojournaal-artikel over Pieter Pot te lezen. Hierin vertelde Jouri onder meer dat alle producten in een biologische en niet-biologische variant verkrijgbaar zijn.
Voor meer informatie: [email protected] en www.pieter-pot.nl