Spaanse overheid maakt 4 miljoen euro vrij voor promotie agro-voedingssector

De coronacrisis en de Amerikaanse importheffingen drukken zwaar op de Spaanse export van voedingsmiddelen. De Spaanse regering gaat 4 miljoen euro vrij maken om de Spaanse agro-voedingssector te promoten in 20 verschillende landen wereldwijd, ook voor de promotie van groenten en fruit.

Deze campagne krijgt de naam Spain Food Nation en is vooral gericht op de promotie in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, de Verenigde Staten, Canada, Japan, Singapore, China, Hongkong, Zuid-Korea, Zwitserland, Rusland, Nederland, de Scandinavische landen, Ierland, Taiwan en de markten in het Midden-Oosten. 

Bron: Gobierno de España


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven