Orri mandarijn presenteert een nieuw imago

Het Orri Running Committee (ORC) heeft het nieuwe imago van de Orri mandarijn gepresenteerd als onderdeel van de nieuwe marketing en communicatiestrategie. Het nieuwe imago heeft als doel om de waarde van de mandarijn te promoten en haar potentieel om nieuwe markten te veroveren te vergroten. Het nieuwe imago dient om de mandarijn te onderscheiden als marktleider en om consumenten te helpen haar verkoopkwaliteiten te herkennen.

De laatste jaren heeft de mandarijn erkenning verloren zowel in de teeltsector als op consumptieniveau. Dit maakt dat de vereniging ervan overtuigd is dat er nog steeds vele nieuwe mogelijkheden zijn. Ze ziet en ruikt goed, is easy peeler, heeft gezonde eigenschappen en een goede houdbaarheid, wat het gemakkelijker maakt om te exporteren naar verschillende markten.

Naar aanleiding van haar vierde marketingcampagne zijn er bijna 52,1 miljoen kilo Orri mandarijnen verkocht. De verkoop per provincie 31,7% in Huelva, 23,6% in Valencia, 13,6% in Murcia, 11% in Castellon, 9,9% in Almería, 5,7% in Alicante en 4,5% in Sevilla.

De OPC is van plan om deze opwaartse trend in vervolgcampagnes vast te houden. De verwachting is dat de afzet de 55 miljoen kilo zal bereiken.

Bron: financialfood.es 

 

 

 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven