Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl en Morrisons zijn populair bij jeugd

Discountsupermarkt Lidl heeft enkele zeer bekende merken verslagen in een retailonderzoek onder 18- tot 24-jarigen. In de Youth 100 Survey werden meer dan 1.000 jonge mensen naar hun mening over een breed scala grote retailnamen gevraagd. Beans Group, de auteur van het rapport, liet weten: "Jonge mensen delen hun ervaringen door mond-op-mondreclame en ze kunnen ideeën in de massa laten circuleren".

Lidl eindigde in de enquête boven Waitrose. Ook Morrisons bleek populair onder degenen die deelnamen. "Het is interessant om Morrisons boven Waitrose en Lidl te zien staan", zegt het rapport. "De supermarkt heeft zich ingezet om zichzelf te onderscheiden en zich te richten op versheid en kwaliteit. De resultaten wijzen erop dat jonge mensen naar meer dan alleen de prijs kijken."

Source: money.aol.co.uk
Publicatiedatum: