Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aldi begint campagne tegen oneerlijke vergelijking boodschappenmandje Kassa

Supermarktketen Aldi is het zat. Keer op keer geeft Kassa een verkeerd beeld van de supermarktprijzen, vindt de budgetketen. Het gaat bij het tv-programma alleen om de prijs. De kwaliteit is in de vergelijking telkens van ondergeschikt belang en dat moet maar eens afgelopen zijn. In kranten verschijnen vanaf vandaag advertenties en op abri's komen posters waarin Aldi wijst op de hoge kwaliteit van de producten die de supermarkt verkoopt. Kassa moet ophouden appels met peren te vergelijken, vindt de supermarkt. 
 

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer