Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Rewe komt met nieuwe slogan 'Besser leben'

De slogan 'Jeden Tag ein bisschen besser' (Elke dag een beetje beter) van de Duitse retailer Rewe wordt sinds 10 oktober niet meer gebruikt, zo meldt de Duitse website Fruchthandel.de. De sinds zes jaar bestaande reclameslogan is namelijk afgelost door de nieuwe slogan 'Besser leben' (Beter leven).
 
„Met de nieuwe slogan willen we het merk Rewe zo verder ontwikkelen dat deze voor verbetering van de klantenwaarneming zorgt en daarmee de keuze voor Rewe als supermarkt positief beïnvloedt", verklaart Rewe marketingchef Marcus Haus. Rewe is als nationaal merk nog zeer jong, maar heeft in slechts zes jaar een vaste plaats veroverd binnen de Duitse levensmiddelenhandel: „Met een bekendheidsgraad van 97% en als nummer 2 in Duitsland hebben we in korte tijd enorm veel bereikt", aldus Marcus Haus. Maar nu, aldus Haus, moeten in de toekomst de klantenvoordelen op de voorgrond van de communicatie staan. „Met onze nieuwe slogan: 'Rewe. Besser leben'."
 
Publicatiedatum: