Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Om 'Real Madrid' te eren, de Spaanse competitiekampioen

Spaanse watermeloen 'Fashion' wordt voetbal

Assocation Grupo Fashion (A.G.F.) gaat de voetbalkant op door zijn watermeloenen te personaliseren met postzegels van Atlético de Madrid (UEFA-kampioen) en Real Madrid (huidig BBVA League kampioen).



Het bedrijf gebruikt een lasersysteem om van een deel van de productie de schil te merken met het symbool van de twee teams. AGF zendt de meloenen, samen met felicitaties, naar een aantal spelers van beide teams en naar verschillende muziek- en cultuurpersoonlijkheden, die bekend staan om hun steun aan de teams. De actie werd geclassificeerd als een 'leuk, origineel, gezond, zoet en vers' initiatief.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer