Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Netto Marken-Discount steunt 'Deutschland rundet auf'

De Duitse discounter Netto Marken-Discount steunt vanaf 1 maart 2012 het onafhankelijke donatie initiatief 'Deutschland rundet auf'. De discounter doet dit door zijn klanten in heel Duitsland de mogelijkheid te geven om hun aankoopbedrag bij de kassa naar boven af te laten ronden. Wanneer een klant bij de kassa zegt: „Naar boven afronden alstublieft!", wordt het aankoopbedrag met 10 cent verhoogd. 100% van dit gedoneerde bedrag wordt vervolgens gebruikt voor sociale projecten in Duitsland.

Het momenteel gedoneerde geld zal gebruikt worden om sociaal benadeelde kinderen en jongeren te ondersteunen. „Maatschappelijke verantwoording hoort tot onze bedrijfscultuur. Om deze reden past het initiatief 'Deutschland rundet auf' dan ook perfect bij Netto Marken-Discount. Samen met onze wekelijks meer dan 19 miljoen klanten steunen we met elke gedoneerde cent sociale projecten in Duitsland. Een uniek concept, dat we erg graag ondersteunen", zo zegt Franz Pröls, directeur van Netto Marken-Discount.

„Ik ben er zeer blij mee dat consumenten die bij Netto Marken-Discount hun dagelijkse boodschappen doen, hun aankoopbedrag omhoog kunnen laten afronden. Netto draagt er hierdoor wezenlijk aan bij dat wij veel goeds kunnen verrichten voor kinderen en jongeren in Duitsland", aldus Christian Vater, oprichter van 'Deutschland rundet auf'.


Publicatiedatum: