Decor voor prikkelende promotie van Nederlandse groenten en sierplanten
De bedrijven Cresco B.V., Chica cherrytomaatjes, ‘nJOYfood (sauzen en jams), Hoeve Avondrust, Black Garlic, Fleur & Vogue (cyclamen), Aspa Plant (Asparagus), Westland Pepper en Zwinbrothers werkten samen en presenteerden een prikkelende productpresentatie. De tips voor gerechten, proeven, ruiken en speciale aanbiedingen vormden een aanleiding voor de vele bezoekers om de producten als bijzonderheid voor de Kerst aan te schaffen.
De Puur&Zinnenprikkelende presentatie op de Kerstmarkten was een initiatief van EPI om consumenten zintuiglijk te verleiden en te prikkelen van nieuwe toepassingen met deze producten te gaan genieten. “We laten mensen genieten, voelen, proeven, ervaren en ruiken welke ongekende mogelijkheden er zijn met hoogwaardige voedingsproducten en sierplanten uit de Nederlandse tuinbouw. Tegelijkertijd onderstrepen we de gezonde eigenschappen van het consumeren van groente en fruit” aldus Peter van Zeijl. Ook de ouderen in het Woonzorgcentrum Careyn Rozenhof werden in de campagne betrokken.
In het verlengde van deze promotie bood EPI een aantal producten, waaronder Fleur & Vogue cyclamen, Westland Peppers snackpaprika’s en Chica cherrytomaatjes, aan voor de bewoners van het Careijn Woonzorgcentrum Rozenhof in Naaldwijk. Zichtbaar verheugd nam activiteitenbegeleidster -vrijwilligerscoördinator Nel Kok de aangeboden producten namens de bewoners in ontvangst.
Deze actie van EPI is er op gericht oudere Westlanders te betrekken bij de ontwikkeling van producten welke hun oorsprong vinden in hun regio, het hart van de Nederlandse tuinbouw.
Meer informatie
EPI Naaldwijk 0651 218 880
e-mail [email protected]
Peter van Zeijl