Rewe restylt Penny keten

De Rewe Group gaat volgens zeggen het komende jaar €150 miljoen investeren in het opknappen van hun Penny supermarkten in Duitsland. Lokale berichten zeggen dat de groep ongeveer 800 van de bestaande 2.400 Penny vestigingen een opknapbeurt wil geven. Hierbij moeten ook de indeling en de logistiek worden verbeterd.
 
Tegelijkertijd zal de groep naar verwachting ook 100 vestigingen sluiten die niet genoeg winst maken en de mogelijkheid is groot dat er volgend jaar nog veel meer winkels moeten sluiten. Rewe heeft niets gezegd over het veranderen van de logo's van de vernieuwde winkels, die een negatief effect hebben op de totale omzet van de groep. In de lente van 2012 zal er echter een nieuwe Penny logo worden gelanceerd in de kleuren rood en wit. 

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven