Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Consumenten beoordelen Globus, Edeka en Aldi Süd positief

ServiceValue GmbH vroeg 5.300 consumenten naar hun mening over meer dan 40 kwesties op het gebied van algemene en branchespecifieke service en prestaties bij de aankoop van levensmiddelen. Hieruit kwam naar voren dat de kwaliteit van Duitse levensmiddelenwinkels in het oog van de consumenten het afgelopen jaar weer is verbeterd. Met name Globus, Edeka en Aldi Süd scoorden bovengemiddeld goed, zo meldt ServiceValue. De Famila en Hit supermarkten horen volgens het onderzoek tot de stijgers.

De Fruchthandel Magazin Retail Award is een prijs die jaarlijks wordt toegekend na een representatief onderzoek door de GfK, het grootste Duitse marktonderzoeksbureau. Hij wordt toegekend aan het bedrijf dat op het gebied van groente en fruit de beste indruk bij de consument heeft achtergelaten. Dit jaar scoorden de groente- en fruitafdelingen van de Famila supermarkt in Kiel het beste bij de consument. In 2010 was de winnaar Globus uit St. Wendel. Wie in 2012 de nummer 1 wordt in de categorie groente en fruit, hoort u op 7 februari 2012 tijdens het 31e ‘Frische Forum Obst & Gemüse’ aan het begin van de Fruit Logistica.
Publicatiedatum: