Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

PinKids, de Pink Lady appel voor kinderen

Pink Lady creëert een speciale op kinderen gerichte appel met het merk PinKids. Deze nieuwe appelreferentie met een klein formaat maar identieke eigenschappen als de grote zus, beantwoordt aan dezelfde criteria betreffende de kwaliteitseisen. De start van het merk is gepland voor januari 2012. PinKids krijgt een grafische stijl gericht op kinderen van 4 tot 8 jaar, met een duo mascottes die bij kinderen in de smaak vallen (consumentenonderzoek Mosaïque en kwantitatief onderzoek in scholen in 2011 onder 500 kinderen).



Een belangrijke partner in de kinderwereld

PinKids en Disney hebben een partnership gesloten voor de komende drie jaar. Deze complementaire samenwerking tussen de kwaliteit en het imago van Pink Lady en de betoverende wereld van Disney, dynamiseert het imago en de communicatie rond PinKids. De actie start op de packs voor de Europese Unie (bakjes met 4, 6 en 8 vruchten en zakjes met 8 vruchten). Voor de campagne van PinKids zijn twee beroemde personages voor kinderen gekozen: Mickey en Minnie Mouse. In de Europese winkels worden een dynamische en gerichte reclamecampagne (speciale website, reclamecampagne op Internet, specifieke perscontacten, enz.) en evenementenacties uitgevoerd om de kinderen en hun ouders te verleiden.
Publicatiedatum: