Tijdens Asia Fruit Congres in september presenteerde John M.Pandol van Pandol Bros in Californiƫ een rapport met de titel: "Met behulp van verpakkingsdesign opwinding creƫren en meer te verkopen, een kans?" In zijn toespraak, die werd ondersteund door verschillende afbeeldingen, startte John met de innovatieve verpakking voor druiven. Deze werd gelanceerd door zijn bedrijf.
De 'Quick rinse cube' heeft een stevige constructie en is gemaakt van recyclebaar materiaal. De verpakking is makkelijk te bedienen en kun je meteen onder de kraan houden. Zo worden de druiven goed schoongespoeld. Dankzij de maximale ventilatie bevordert dit de kwaliteit en versheid."
Volgens Pandol zijn belangrijke zaken bij merchandising en promotieactiviteiten:
- Waarde voor de consument
- flexibele en veelzijdige merchandising
- schone afdeling
Op de verpakking staat duidelijk aangegeven hoe de Quick rinse cube werkt.
Op de volgende afbeeldingen laat Pandol zien hoe de producten, netjes en goed gepositioneerd zijn en gemakkelijk aan te schaffen. Dankzij de cubic box heeft men geen handschoenen nodig. Ook hoeft men de producten niet te wegen.
Volgens Pandol zorgt de Quick rinse cube ervoor dat er veel ruimte en kosten worden bespaard.


Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
- "Deze en volgende week is het nog uitdelen op de meloenenmarkt, daarna kan het ook zomaar de andere kant uitgaan"
- Nieuwe groothandel wil biologische groenten en fruit voor iedereen beschikbaar maken
- Deze kilo paprika kost eigenlijk bíjna 5 euro
- Supermarkten schuiven niet aan in Remkes' stikstofdebat
- Uit de oude doos: P. Vermaire uitgezwaaid als directeur CVZ
Top 5 - afgelopen week
- Overlijdensbericht Hans Rijnhout
- "Eén ding is zeker en dat is dat er volgend seizoen nog minder belicht gaat worden"
- Belastingdienst wantrouwt groentenhandelaar die weinig winst maakt, maar legio panden bezit
- Waarom rijden ze anders vanuit Brabant helemaal naar Grootebroek? Er gaan miljoenen in om"
- Oscar en Victor van Turenhout van start met OV Fruit