Supermarktketen Lidl heeft op haar in september geopende Facebookpagina tienduizend likes gehaald. Naast allerlei productinformatie reageert de harddiscounter op consumentenvragen en opmerkingen. De keten laat weten de opmerkingen door te geven of in overweging te nemen.
Marianne Ostendorf, persvoorlichter van Lidl Nederland licht toe dat Facebook een extra communicatiemiddel is om de doelgroep optimaal te kunnen informeren over de activiteiten van Lidl. "Bij de start van Lidl Facebook is in de filialen communicatie ingezet voor Facebook om de klanten hierover te informeren."
Bron: Levensmiddelenkrant



Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Van Oers United opereert voortaan onder een nieuw label: Primeale United
- Frank van Kleef treedt terug uit directie Royal Pride Group
- Fotoreportage Finse supermarkten
- "Belgische veilingen onverminderd populair bij Hollandse kopers"
- Supply manager verruilt vaste baan in het fruit voor ziekenhuisschip Global Mercy