Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Duizenden fans voor Lidl op Facebook

Supermarktketen Lidl heeft op haar in september geopende Facebookpagina tienduizend likes gehaald. Naast allerlei productinformatie reageert de harddiscounter op consumentenvragen en opmerkingen. De keten laat weten de opmerkingen door te geven of in overweging te nemen.

Marianne Ostendorf, persvoorlichter van Lidl Nederland licht toe dat Facebook een extra communicatiemiddel is om de doelgroep optimaal te kunnen informeren over de activiteiten van Lidl. "Bij de start van Lidl Facebook is in de filialen communicatie ingezet voor Facebook om de klanten hierover te informeren."

Bron: Levensmiddelenkrant
Publicatiedatum: