eigenzinnige campagen slaat aan

Bolthouse Farms wil baby-wortelen laten eten als junkfood

Een marketingcampagne van Bolthouse Farms om baby-wortelen te promoten, is een groot succes geworden. "Als Doritos het doet, moeten wij het ook doen", zo dacht marketingman Bryan Reese van Bolthouse Farms. Dit resulteerde in een eigenzinnige campagne met tv-spotjes, brutale billboards, snackautomaten en een snelle videogame.



Het thema van de campagne was om de groenten te eten als snacks, vandaar de slogan: "Baby Carrots. Eat 'Em Like Junk Food." Bolthouse ging in de campagne zelfs zo ver dat het haar eigen merknaam wegliet in de uitingen. Door zich te focussen op het probleem van de dalende wortelverkoop, konden ook concullega's meeprofiteren.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven