Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
levert 15% van alle agf aan supers Ierland

VK: Donnelly Fruit and Veg introduceert eigen agf-merk

Het Ierse familiebedrijf Donnelly Fruit and Veg heeft een eigen merk opgezet: ‘Donnolly Fresh Foods’. Volgens het bedrijf, die 250 mensen in dienst heeft, levert het 15 procent van alle AGF in de supermarkten van Ierland. Winkels als Superquinn, Mark&Spencer, Londis, Aldi, NWG, Donnybrook Fair en Costcutter kopen allemaal bij het bedrijf in. Het bedrijf wil zich eerst richten op seizoensgebonden AGF en diverse verse verpakte salades. Beide liggen nu in de winkel.



Het bedrijf is erg blij met de weg die ze zijn ingeslagen. Het is een belangrijke nieuwe ontwikkeling op het gebied van locale producten. De reactie van de consument zijn erg positief en het bedrijf hoopt haar assortiment uit te kunnen breiden. Creative Inc. ontwierp de verpakking van Donnelly Fresh Food.
 
Voor het ontwerp is gekeken naar de vormgeving van slager- en kruideniersreclames uit de oude wereld die synoniem staat voor vervlogen tijden. Er wordt gewerkt met bruinig papier en verschillende kleuren in de letters. Alles om bij te dragen aan het gevoel dat Donnelly Fresh Foods over probeert te brengen. Donnelly Fresh Foods wil de focus leggen op de charmes van vroeger en gezond, verse en kwalitatief goede producten te leveren waar het bedrijf in kan geloven, aldus de woordvoerder.
 
Publicatiedatum: