Aanbesteding glasgroentencampagne Duitsland

Het GroentenFruit Bureau zoekt een communicatiebureau om een voorlichtingscampagne voor glasgroenten in Duitsland te organiseren. De campagne moet de sector in de toekomst minder gevoelig maken voor calamiteiten zoals de EHEC-crisis. Het GroentenFruit Bureau heeft op 14 oktober een aanbesteding gepubliceerd waarin een communicatiebureau gezocht wordt om de campagne uit te voeren.

Werken aan consumentenvertrouwen in Duitsland moet de sector in de toekomst minder gevoelig maken voor calamiteiten zoals de EHEC-crisis. De sector zal op korte termijn gaan werken aan het herstel van vertrouwen tot het niveau van vóór de crisis. En op middellange termijn tot een beduidend hoger niveau dan voor de crisis. Door extra goodwill te creëren wordt het toekomstig risico beperkt. Dit kan door inzicht en duidelijkheid te verschaffen over productiewijze en kwaliteit van de komkommers en andere glasgroenten.

bron: Aanbestedingskalender

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven