Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

The Greenery laat AGF-chefs Deen Supermarkten kennis maken met tomatenteler

Afgelopen week hebben 70 AGF-chefs van Deen Supermarkten zich bij Tomatoworld verdiept in de tomatensector. Tijdens de door The Greenery georganiseerde informatiemiddag kregen de AGF-chefs productinformatie van de tomatentelers van Greenco en werden zij bijgepraat over de laatste ontwikkelingen in de productgroep tomaten.



Tijdens de middag liet Jos van Mil van het bedrijf Greenco, lid Coöperatie Coforta, de bezoekers kennis maken met de diversiteit van het product tomaat en de kracht van de Nederlandse glasbouw. Na een rondleiding in de kassen konden de AGF-chefs de ruim 60 aanwezige soorten tomaten proeven. Dankzij deze informatiemiddag hebben de AGF-chefs meer beleving gekregen bij de teelt van uiteenlopende soorten tomaten.

Rob van der Weele, Category Manager bij Deen Supermarkten BV, is enthousiast over de informatiemiddag van The Greenery: “Ik weet zeker dat deze middag bij onze AGF-chefs een positieve bijdrage zal leveren aan hun kennis, alsmede aan de informatie voor onze consument.”



The Greenery heeft via deze informatiemiddag de teelt en de winkelvloer dichter bij elkaar gebracht. Zaken doen met The Greenery betekent zaken doen met de bron. Retailers willen dichterbij de bron staan en telers willen dichter bij de markt staan. The Greenery wil in deze behoefte voorzien en is de verbindende factor tussen de teler en de retailer.
Publicatiedatum: