Jasper van Roon, Freshweb.nl, genomineerd voor prestigieuze Columbus Trofee
In het geval van Freshweb.nl komt eigenzinnig onder andere tot uitdrukking in de online bestelmogelijkheden die het bedrijf de horeca en groothandel biedt.
"In een tijd waarin bestellen via internet voor de horeca helemaal nog niet zo gewoon was, hebben wij in een online bestelsysteem geïnvesteerd waarbij de mogelijkheden eindeloos zijn – zowel voor de gebruikers als voor de leveranciers", aldus een trotse Jasper van Roon die sinds de start van Freshweb.nl al de nodige obstakels heeft overwonnen.
Zonder durf, lef, ondernemersgeest en een eigenzinnige insteek kom je niet ver. Zeker niet als je zoals Freshweb.nl als leverancier voor de horeca toelegt op het leveren van dagverse producten die 24/7 online besteld kunnen worden. Inmiddels heeft Freshweb.nl 1.000 bestellende klanten en zo'n 2500 dagverse producten, variërend van groente, fruit, vlees, vis, zuivel en brood, die dagelijks met circa 30 bestelwagens door heel het land bij de klant afgeleverd worden. "Tot in de koelcel, want kwaliteit en service staan voorop!."
Met inmiddels 10 vestigingen is de beoogde landelijke dekking zo goed als bereikt en maakt Jasper zich klaar voor internationale expansie. "Duitsland, België en Finland staan binnenkort op de planning en wat ons betreft is het eind nog lang niet in zicht", aldus Van Roon. En met ‘ons’ bedoelt hij natuurlijk alle medewerkers en franchisenemers, want ook zij zijn mede verantwoordelijk voor de nominatie voor de Columbus Trofee.
"Natuurlijk geeft deze nominatie vleugels en zullen we ons beste beentje voor zetten om te winnen", laat Jasper tot slot weten. Op 19 november aanstaande vindt de volgende juryronde plaats en moet Van Roon voor een 25-koppige jury een presentatie geven die hopelijk tot de finaleronde leidt.