



Abonneren
Vacatures
- Rozenplanner
- Ervaren Internationaal Salesmanager
- Int. Product- en Cropspecialist Propagation (opkweek)
- (Jr.) Specialist Duurzaamheid en Data
- Junior Kwaliteitscontroleur
- Productieleider
- Salesmanager substraten West-Europa
- Manager Quality Assurance (QA)
- Accountmanager Data Management - Agri
- Head Grower Greenhouse Canada
Top 5 - gisteren
- "Nooit vertoonde meloenenprijzen in deze tijd van het jaar"
- Uit de oude doos: "Die eerste jaren heb ik het erg zwaar gehad"
- Geen gele paprika's bij Tesco door leveringsproblemen
- "Om- en verpakwerkzaamheden vanuit vijf locaties in Zuid-Holland"
- "Door overstromingen Nieuw-Zeeland beschikbaarheid uien problematisch"
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Weer
Supermarkten en fabrikanten slaan handen ineen
GS1 bemiddelt tussen supermarkten en fabrikanten. Lege schappen kunnen verschillende oorzaken hebben: er wordt bijvoorbeeld te laat geleverd door files of er is niet of te laat besteld. Van den Bos: "De consument is grillig. Het is soms gewoon erg moeilijk te voorspellen wat hij zal kopen." Maar door de lege schappen lopen supermarkten en fabrikanten jaarlijks zo'n 200 miljoen euro mis doordat klanten een ander product kopen of zelfs naar een andere winkel gaan.
Bron: Levensmiddelenkrant
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector: