Unilever verkoopt Braziliaanse tomatendivisie aan Cargill

Was- en voedingsmiddelenconcern Unilever verkoopt zijn Braziliaanse tomatendivisie aan Cargill voor circa 260 miljoen euro. Inbegrepen in de verkoop zijn een Unilever-vestiging in Goiania in de staat Goias, een tomatenverwerkingsfabriek en merken als Pomarola, Pomodoro en Elefante. Unilever zal echter producten onder deze merken in het foodservice-segment blijven vermarkten.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.